Hej!

Har haft två underbara lediga dagar som har spenderats med sjukt söta och snygga kompisar och så klart Gullet mitt <3
Fick äntligen träffa My, hennes Dave och deras vackra hundar! Det var alldeles för länge sedan sist ^^
Just nu har jag äntligen fått satt mig vid datorn och vila mig lite! Min goda svampsoppa puttrar på spisen. Den kommer garanterat smaka extra gott med massa kantareller Ninni plockat till mig! Tusen tack sötnöt :)
Hoppas jag hinner komma ut och plocka massa svamp ihop med dig :D
Sen har man hunnit med att spinna och se film! Gullet och jag såg  filmen black death i går.
Gillades faktiskt! Dessutom var den rätt rå... tjejiga jag fick titta bort vid ett tillfälle hehe.



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.