Hmm

Skulle ju bara kolla om dom hade fått in nya graffiti nagellack!
Det hade dom inte...och vad händer??
Jag trillar i på Gina tricot och hittar en massa höstnyheter som jag inte kan motstå. Och jag som hade bestemt mig för att hålla i dom stakkars slantarna jag hade kvar... Shit!
Förvisso behöver jag fylla upp min garderob och då är det ju en fördel att handla på ställen som har normala priser.
Vågar knappt tänka på vad det skulla ha kostat på Shock eller liknande butik.  Konstigt att alla hårdrockskläder skall vara så förbannat överprisade.
Ni ska få se dödskalle leggingsen (199:-kr) och dödskallebältet (99:-kr) först.. Onda eller hur? ;)




Lite suddiga foto, men ni ser hu helheten i alla fall..






Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.