Isadora Graffiti Nails

Hjälp jag är kär! I mitt bestående försök att hålla mina naglar vid liv så har jag hittat ett nytt favorit botemedel!
Ett lack som krakelerar. När Ninni och jag shoppade i går så hade det redan solgt slut på nestan alla färger. Jag fick Köpt ett grönt och Ninni ett blått!
Dom har en extra bred borste som förenklar lackningen oc torkar snabbt. Man kan i princip se hur lacket krakelerar.
Nu är jag väldigt sugen på att skaffa det svarta och vita graffiti lacket och..typiskt att man jobbar på butiks öppetiderna nu i tre dagar.
Jag kan bara tänka mig hur snyggt det måste bli i kombinationen svart-rödt...
Visst ser det lite reptilaktigt ut!?

I dagsljus




I badrumsljus så blänker det jättefint i underlacket jag har i guld


Comments
Moa

Åh vad häftigt! Fullkomligt älskar det! Måste köpas in =) Vad kostar det?

2010-08-14 @ 23:21:31
Miss Anthropia

Hej Moa :) Tror det kostade 69:-

2010-08-15 @ 08:41:07
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.