Jobbhelg suger

Jepp, det är vad jag har gjort dom senaste dagarna...jobbat, wohooo...! Men det betyder dock att jag är ledig nesta helg^^ Ända gott det då.
Här ska ni få lite fjärilsbilder att starta dagen med.
Tog lite foto med mobilen när  jag jobbade i går ( på utstämplad tid såklart ;) )
Buddlejan drar till sig sanslösa mängder fjärilar, så gillar du dessa fladdrande kryp skall du definitivt köpa en sådan buske!



Här har jag fått knäppt en bild på min första Sorgmantel, Nymphalis antiopa







Här har ni en underbar Påfågelöga, Inachis io




Här en tistelfjäril, Cynthia cardui




Nässelfjäril,
Nymphalis urticae eller Aglais urticae





Comments
Sketis

Vilken jekla bra kamera på mobilen du har eller?



Men det där med "på utstämplad tid". Seriöst :P

2010-08-30 @ 21:37:02
URL: http://sketaful.ursak.se
Miss Anthropia

Iphone vet du, good shit ;)

Och vaddå seriöst????? Fattar ingenting!

2010-08-31 @ 20:03:59
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.