Ni får förlåta mig men...

Ännu ett nagel inlägg. Trååkigt haha, ni får hålla ut :P
Vill dela med mig av lite tips och annat!
Denna lilla flaska innehåller ett härdnings medel som skall förhindra naglarna från att brytas och skiva sig. Ett super bra tips jag fick från Ninni! Kändes som nödvändigt i mitt fall.




Sen har jag köpt mig ett topp och ett bas lack. Det för att få manikyren att hålla liiite längre än en dag som det annars gör hos mig...




Sen har jag investerat i en ny glas fil. Hade en men jag satte mig på den i soffan haha! så den var inte lika funktionell efter det :p
Har du inte provat en glas fil tycker jag det är på tiden, efter jag fick min första svor jag på att aldrig använda sandpappersfilar igen. Den funkar dock bara på dina egna naglar, inget bra för plast/acryl naglar.
Just nu i skrivande stund håller jag på å lackar mina naglar i dessa två nya lack. Isadoras "Gothic Black" och det tjusiga Hello kitty glittret ^^
Blir det bra ska jag visa upp det vid ett senare tillfälle.



Comments
Morwen

Kolla bara så härdningsmedlet inte innehåller formaldehyd, det är inte bra alls för kroppen. Många såna innehåller det, och det är samma som man använder för att balsamera kroppar. Sara ägde en som innehöll det, och hon tappade känseln runt nageln..

2010-08-16 @ 15:55:03
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.