otur

Måste ha xtra otur med nätbeställningar för tiden...Beställde grejer från Xplotion i Maj, och ännu har jag inte fått skiten :(
Har varit tvungen att maila massor med gånger. Först och främst hade dom skrivit att dom skickar ett mail när orderen hade kommit in om alla varor fanns i lager. Men tiden gick och inget mail kom.... Så jag skickar då mitt första mail och frågar.
Det visar sig att den ena tröjan inte finns hemma men att dom skickar mail när allt är hemma och redo att skickas.
Och visst vet jag att det kan ofta dröja några veckor...vanligtvis dröjer det ca en månad om man måste beställa från utland. Vilket jag gott kan vänta på utan problem..Men nån sådan info får jag aldrig.
Man blir ju orolig när det går så pass lång tid och dom aldrig hör av sig.
Så jag mailar igen i början på juli! och frågar hur det går för dom . Då först får jag veta att tröjan har varit under tillvärkning och kommer hem inom en vecka...och så ärbjuder dom sig att skicka varerna dom har hemma mot en xtra avgift på 60 kr som ska täcka frakten...
Jag säger att jag kan vänta för en vecka är ju inte hela världen.
två och en halv vecka senare så mailar jag igen och ber dom skicka dom andra varorna. Måndag denna veckan fick jag som svar att dom skickat varorna och att jag bör ha fått dom ...i dag...:(
Men nej....
Hmmm...får man hoppas i morgon då?? eller...
Får jag inte varorna då ska dom få en rasande Miss Anthropia i butik nesta gång jag är i Gbg!! Jag lovar och svär...
Och den tröjan som fortfarande är i tillvärkning..ja, den tror jag nog att jag aldrig får :(


Dessutom såg jag jättemycket fram emot ett paket från Ginza i dag ...Det fick jag, men bara en skiva fanns visst i lager av alla jag hade beställt *sukk*

Ni ska i alla fall få en låt från skivan som jag faktiskt fick i dag....Ett litet ljusglimt i allt det tråkiga ;)
Har inte hunnit lyssna för på hela än men...ni får höra "Hvor tåken ligger så tykk og grå" bara för att titeln är så mysig ^^



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.