Panik!!

Ja, det blev lite panik förut när jag inte hittade min lägenhetsnyckel...Hade inte varit hemma sedan i går morges. Kände paniken var nära när jag letade gjenom väskan för 100ade gången och tankarna började susa i huvuedet om att kanske nycklarna satt kvar i min ytterdörr...
Som tur är så återfanns dom i mitt skåp på jobbet. PHU!! skööönt :)
Innan paniken så hann jag i alla fall göra lite svampsoppa med färska kantareller som jag och älsklingen älskar! Mums. Måste bara skryta om hur duktiga vi är på att laga matlådor och storkok^^
Ett suverent sätt att spara pengar och tid på. Att slippa stressa med mat varenda dag går knappt sätta ett pris på. Dessutom så har man ju annat att lägga sin tid och pengar på.. reser, shopping och sådant ligger högt på min lista i alla fall ;)



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.