Rösta!

Älsklingen och jag är som ni säkert fattat skivsamlare. Antalet skiver jag har laddat hem kan räknas på en hand...
Jag gillar att kunna bygga på min lilla samling med små skatter som jag kan titta på, bladdra i,
och dra på med "full guffe" (Norskt uttryck ;) ) i stereon för ordentligt lyssna på med grymmt ljud...
Sen så gillar jag dessutom att leta upp skiver i secondhand butiker. Att bläddra i hyllerna och känna glädje kicken i magen när nåt riktigt kul och ofta oväntat ligger i min hand är nu mera en av favorit sysslerna^^

Därför skulle jag nu vilja veta hur ni gör!

Omröstningen Köper du dina skivor eller laddar du hem? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

 

 

 

 

 



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.