Underhåll

I mitt jobb så sliter jag massor på mina stackars naglar. Dom bryts av, flisar upp sig och blir missfärgade av lagerarbete och blomjord...
Därav så är det en fördel om jag har nån typ av lack på. Men det är så otroligt tråkigt att lacka...Så för att det ska bli lite roligare så har jag börjat spana rundt lite på nya cola färger!
I bloggen sminkan och emma så bombarderar dom en med massor av tips, och det smittar av sig.
Nu blev det inget av deras tips just denna gången men ett depend lack i skimrig mörkgrå och ett nytt silverglittrigt stargazer lack som låg i mitt paket från xplotion.
Att jag är en otålig lackare syns väl på dom ojämna kanterna, men resultatet annars blev jättesnyggt ^^
som en natthimmel med stjärnor ;)
Sorry om bilderna inte duger men det var svinsvårt att fota glittret!




Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.