4 dagen..

Trött så trött...Som tur är jobbar jag bara i dag och sen ledig till söndag...
Hade en tuff dag i går men det känns bättre i dag^^
Sen så är det läge att ringa gengåvan igen så dom kan få hämta lite möbler! Riktigt gott dom finns. För det första så hämtar dom skiten som jag annars hade slängt och för det andra så gör man en god gärning i att pengarna dom får går till behövande. Nu måste jag bara få tid att börja packa! känner mig aningen stressad skal jag vara ärlig!

Sen så tänkte jag visa upp ett av mina julklapps projekt! I och med att man gick på minus sidan med pengar i jul fick man bli kreativ! Så mina två goda tjejkompisar fick varsitt hemsydda förkläde i cammo! När jag hinner ska jag sy ett till mig själv och! perfekt både när man lagar mat, diskar eller städar för den delen...inte vill man få skit på sina älskade hårdrocks t-shirts nej!


Comments
Erdena Lugosi

Riktigt nice förkläde! :) ja visst är det bra att gengåvan finns! Jag och Sara lämnar in saker där lite då och då - speciellt när vi flyttade. :)

2010-12-30 @ 18:17:35
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Grymt förkläde! Duktig du är!

2010-12-30 @ 20:38:00
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Miss Anthropia

Tack :D

Ja skönt att dom kan hämta grejerna dessutom! Slipper jag tigga om å få låna bil och lägga ut dyra pengar på hyrande av släp!

2010-12-30 @ 22:52:08
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.