Frostbitten

När jag vaknade i dag och tittade ut fönstret fick jag en glädjande syn! Träden har blivit fint frostbitna och vita igen!! Lycka^^ Hoppas det ligger kvar så man kan ge sig ut med kamera när man är ledig igen.
Apropå foto så börjar jag känna det vore kul med en ny fotoshoot! Nu som luggen är ur vägen och man har ändrats i kroppen på ett positivt sätt efter all spinning^^ Tåls att tänkas på, ideer finns det massor av!
Bara för det får ni en fin bild på mig och Ninni Sjölund som blev tagen i vår i Kinnekulle av Martin Frick. Skoj skoj




Comments
Erdena Lugosi

oj vilken fin bild på er! :) ja visst är det mysigt med frost!! och just nu är det ju lite dimma ute med - myyys!

2010-12-15 @ 15:45:40
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Tack :)

Riktigt fint ute...längtar tills jag får fri från jobbet och kan gå ut i dagsljuset^^

2010-12-15 @ 19:46:54
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.