Lördag

Lördag vaknade man upp mindre utvilad..Men till fint väder och hotellfrukost!
Innan Lisebergs julmarknad öppnade hann vi med en kort sväng förbi andra långgatan och den ena second handen. Köpte på oss lite mer filmer och skiver! Jag hittade filmerna Edward Scissorhands, Kalle och chokladfabriken och Terry Pratchett`s Hogfather till skämtpriser :D Blev dessutom en Vintersorg skiva och Mercyful Fate med Melissa skivan och bonus dvd och bonus tracks. Nice!
Vi var till och med på Ikea...Behövde en Benno till...behöver plats för alla dvds vi köpt på oss den senaste tiden, just nu har vi högar liggande på vardagsrumsbordet. Inte så feng shui^^
Vi passade på å ladda vår magar fulla av ikea-köttbullar innan promenerande på julmarknaden.


Utsikten från hotellrummet på morgonen.



Vi var där på dagen innan mörkret föll på, men det var mysigt ändå. Så slapp vi trängas med för mycket folk. När vi gikk så såg kön in inte lite skrämmande ut...




Jag trotsade min höjdskräck och åkte den sjukt branta rulltrappan upp till designtorget>.< fy..hade svindel som bara den, Christian fick stå bak mig och hålla mig. Tur man har en så stärk och snäll kille!




Bland alla delikatesser valde vi klassikern glögg med russin och lussebullar




Num num num



Dom hade ställt fram lite varmande oljefat..



Välbehövligt, rå och jävlig kyla i gbg! Här varmer Gullet och svärfar sina frusna tassar^^




Trötta som vi var sov vi nästan hela vägen hem i bilen! Väl hemma, mycket piggare så glöggade vi ännu mer och gottade oss med cookies, choklad praliner och pepparkakor.



Mums^^





Tittade dessutom på en gammal trevlig vampyrfilm. I ♥ vampyrer! Dock klarar jag inte dom nya idiotiska fjortis vampyrfilmerna som dykt upp dom senaste åren. *kräks lite i min mun*
Vi såg Fright Night. Hehe, skådisen som senare spelar grannen Marcy i Våra värsta år är med..



Comments
Suntamer

Bra inköp! Hail Mercyful Fate! \m/

"Melissa" är ju så bra så man garanterat får 100 eargasms minst. ;)

2010-12-06 @ 11:02:07
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/
Dryas

Åhh, Fright Night! Vilken nostalgi! =)

2010-12-07 @ 16:35:07
URL: http://dryas.bloggplatsen.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.