"The essence of all things is numbers"

Usch.. sitter med tråkiga siffror för att se vad man kan tänkas få ut i vinst efter lägenhets försäljningen....Inte så mycket som man skulle tro....
En kombination av att ha blitt på ett sätt lurad av gamla svärförelderna och exet...som såklart så till att han slapp skatta när jag köpte ut honom. Sambodelning...Och den vanliga gamla skattemåsen. Så sitter jag här med en bråkdel av vad jag kunde fått! Så går det när man står alldeles ensam och nedbruten i ett annat land med föreldrar och andra vuxna alldeles för långt borta för att hjälpa en. Jag skall nog vara glad jag fick ut såpass för lägenheten som jag gjorde så det i alla fall gick plus >.<
Usch för vuxensaker och kapitalism!!!
Min stora tröst i allt är att mitt liv nu levs med glädje varenda dag. En ny epok har börjat och man mår så sjukt  bra. Nu är det slut på att umgås med värdelösa människor som bryter ned istället för att ge positiv energi. Jag har lärt mig läxan, och kommer aldrig någon sinne kompromissa med mitt liv på detta sätt igen! Jag kunde inte ha det bättre även om jag skulle få 50 miljoner till^^





Comments
Suntamer

Du har alldeles rätt inställning!!! :)

2010-12-29 @ 12:32:20
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
mamma

Gla i d♥♥♥

2010-12-29 @ 18:22:42
Erdena Lugosi

Vad bra att du lever ditt liv med glädje, det är så man vill känna! :)

2010-12-30 @ 18:21:23
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Ja, man får ta hand om den tid man har här på jorden. För allt vi vet lever man bara en gång ;)

2010-12-30 @ 22:54:08
URL: http://missanthropia.blogg.se/
IngerLise

off vennen kjedelig å lese at ting e slik.forbanna at en skal lære mens en lever.I KNOW that shit!!;p

klem te deg. nice blog fremdeles såklart;*

2011-01-09 @ 20:58:02
Miss Anthropia

Inger Lise: Ja, forbanna kjedeli sånnt :P Da va i alle fall den leksa lært...

Masse klemmer til deg og vennen :-*

2011-01-10 @ 19:14:20
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.