Växande intresse

Visst är det underbart när man känner man utvecklas i sina intressen. Jag har ju mitt intresse för växter, vilket jag aldrig kommer bli utlärd. Och nu foto som har blivit en stor grej jag håller på med nästan dagligen :)
Älskar mina kamror och dom följer med nästan överallt!
Jag är väldigt novis än så lenge, men jag kämpar på. Längtar och suktar nu efter ett nytt objektiv. Ett riktigt bra macro skulle inte vara helt fel. Skulle passa utmärkt när man vill komma saker riktigt nära. Små fladdriga fjärilar, läskiga spindlar och växternas underbara nerver.
Nån gång skall jag ta mig råd...bara det att objektivet kostar lika mycket som kamerat som  jag fortfarande betalar av på..
Bjuder på en bild jag tog i våras.



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.