Dom har vanliga chips i Japan med

I går hann jag med att träffa Söta Ninni en liten stund i alla fall.
Hungriga som vi var passade vi på att testa stans nya sushi bar. Vi båda älskar sushi och blev inte besvikna! Dit kommer vi absolut gå tillbaka

Num num num^^ Mycket glad Miss Anthropia




Sen på kvällen blev det ännu mer Japanskt! Christian hade fått lite olika godis med ett ebay köp. Så det mumsade vi i oss till ännu en skräckfilm.

Stora påsen längst til venster var vanliga lättsaltade chips, nästa påse hade chips som smakade soja tror vi! Jättegoda. Gula påsen hade banangodis som jag tyckte smakade mest som mjöligt äpple. Plast grejen längst till höger hade sockerpärlor med fruktsmak i sig. I den lilla påsen över banangodiset fanns det nåt riktigt vidrigt! Ett plommon som smakde salt....blääää
Och det gröna paketet innehöll chokladpraliner med winegum i mitten, den och soja chipsen var godast.
Här är det super vidriga plommonet....Urrrrk




Godiset blev avnjutit till Poltergeist 2





Nu skall jag snart över till Christian gullet igen! Då blir det ny film för att försöka varva ned innan morgondagen. Har städat ännu en gång inför visning. Två inbokade innan jag börjar jobbet! Kryssa fingrarna för mig nu!


Comments
Morwen

Nytt sushiställe?? Vart då? Har jag helt missat :D

2010-11-03 @ 11:13:58
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Miss Anthropia

Det ligger brevid Orient Palace vi Willys! Öppnade fredag förra veckan så det är ju helt nytt :-)

2010-11-03 @ 15:33:34
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Morwen

Jag och bror var där igår. Gott! Och de hade det väldigt fint. :)

2010-11-04 @ 12:14:13
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.