Jag lever

Lite dårligt med uppdateringar för tiden tyvärr :P
Har jobbat hela dagen och när jag kom hem så var det bara att köra i gång med sushi produktion.
Christian gullet jobbar natt och skulle ta med sig sushi åt gänget han jobbar med! Sushi gör jag mycket gärna och dessutom så blev det en tallrik över till mig. Numm numm
Sen så kan jag avsöja att jag även bakar nåt gott till fredag! Då fyller jag nämligen år! Detta ska för en gång skull firas. Och inte nog med det så samkör vi min födelsedag med inflyttningsfest. Jag längtar värkligen! Och att jag längtar till en fest är mycket sällsynt. Tror det beror på att så många jag tycker om kommer^^
Jag hör i vanliga fall till skaran som känner att festande är tröttsamt och dyrt. Jag gillar dessutom inte gå ut på krogen då rockställena här i stan är sunkiga, har tragiska stamgäster och dårlig musik...  Dagen därpå blir dessutom helt förstörd med bakfylla och fylleångest som bara blir värre och värre med åldern. nuff said

Nu ska jag strax placera mig under en filt i soffan, kolla på min Immortal dvd och smaka på min bakst!




Comments
mamma

Krumkaker?????(hihihi);0))))

2010-11-20 @ 22:51:05


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.