Lycka...

Det kanske låter både konstigt och materialistiskt men jag blev kär i Demonias Bear platå boots när jag såg dom för x antal år? sedan. Och visst känner jag lite lycka när jag äntligen har dom i min ägo^^
Innan har jag inte ens kunnat ha höga stövlar för mina tjocka vader! Men nu som jag är 34!!! kg lättare så kan jag ha dom utan problem. Jag ser det som en belöning för mitt hårda slit för att gå ned i vikt. Det är sjukt gott att känna sig bekväm i sitt eget skinn och känna sig fin med nya kläder och sko är en ny upplevelse jag har varit utan alldeles för länge. Lenge leve fåfängan säger jag bara.


Bootsen köpte jag på Odium. Det gick smidigt och ganska snabbt! Kommer definitivt beställa där igen.


Comments
Emelie

Snygga ben har du! och fantastiska stövlar.

Jag har lite frågor till dig och skulle uppskatta ifall jag fick din mejl. Eller något annat. Om du inte ser min här, dvs.

2010-11-10 @ 01:08:15


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.