Mera film

I brist på annat så skriver jag om senaste filmen som har konsumerats.
Många av er har säkert redan sett både denna och nyprodukitonen!
Den var enligt lite känsliga mig i vissa stunder rätt jobbig att titta på. Dock kommer en "twist" som gjorde mig tillfreds^^



Här har ni traileren...säkert världens sämsta, gör inte filmen rättvisa!



Jag är bra sugen på å se nyproduktionen nu men tror inte den är lika jobbig..


I ett tidligare inlägg nämnde jag ju att jag skulle fota ett band i går! Tyvärr var det ett svårare jobb än förra photosession.. En massa grejer ville sig inte riktigt... och killarna var knappt taggade alls. Kanske förståeligt när saker strulade sig i början och man redan är trött efter jobbet. Några tuffa bilder blev det i alla fall.

Annars så har sista lediga dagen gått alldeles för fort. Så nu har jag arbetshelg att se fram emot. Jippi. I was lucky!


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.