Överskotts energi

Jag har så mycket energi i kroppen just nu för tiden att det känns smått omöjligt att sätta sig ned och blogga. Min hjärna är kun fokuserad på lägenhets försäljningen och flytten. tyvärr får ni nog stå ut med det ett tag till. Inte vet jag hur lenge heller. Det är just ovissheten innan alla papper är skrivna och summan fastsatt som gör mig konstig och virrig. Hoppas för allt i världen den delen kan bli klart denna veckan som kommer.
Annars i dag så har tiden gått åt att släpa grejer till älsklingens lägenhet. Mina stakkars fiskbullar till armmuskler darrar nu av utmattning...
Här får ni ett foto från i sommras. Denna skönhet blommade för fullt på min balkong^^



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.