Vardag

Har inte haft så mycket att skriva om i det senaste så jag har sparat er för lite tråkiga inlägg! Det har bara varvats rundt en massa vardagssaker. Sova, jobba, träna, slappa i soffan och laga mat.... inget att skriva om altså!
Och strax är jag på väg till jobbet igen..
Men torsdag så börjar det hända lite saker igen. Då skall jag fotografera ett metalband! Skoj skoj skoj^^
Hoppas det går bra denna gången och.
Förövrigt kan jag meddela att lägenhetsförsäljningen går lite segt! Kanske inte konstigt, inte så många som kan tänka sig flytta mitt i julen. Men jag är knappast orolig. Det blir säkert inte svårt att bli av med den sen. Länk till sidan på blocket har du här i fall du skulle vara intresserad.

I går kväll blev det äntligen filmkväll igen.




Måste säga att jag har blivit småförtjust i just Phantsm serien! Kanske hinner man se 3:an i kväll.
Filmerna har den grymmaste musiken i alla fall




Comments
Morwen

Oh, den vill jag se! Går det att låna? ;)

2010-11-16 @ 12:18:34
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Miss Anthropia

Det går säkert bra :)Får höra med Christian bara!

2010-11-16 @ 21:19:26
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.