Händelserik dag...

Ja det kan man säga! Och inte på det bra sättet...
Jag har körkort men under en period på två år har jag inte kört själv. Detta har utväklat sig till en fobi.
Jag är livrädd för att skada eventuellt passagerare, mig själv, andra på vägen och bilen! För händer det nåt så kan det få otroligt otäcka konsekvänser.
Christian har i dag tvingat mig att ta tag i detta och jag har kört....dessutom i svärmors bil! Livredd för allas välbefinnande och bilen har jag till och med kört i centrum av staden..
Phu, det gick bra! Förutom när vi stod parkerad!
I dag har jag fått min allra första parkerings bot... Tydligen stod vi för nära en korsning :(
Så inte bara har jag haft en dag med ångest, men jag får betala dyra pengar för det.
Piss och...så bra med pengar har jag inte direkt... 900:- pix
Tack gullet för att vi delar på den ♥



Comments
Anonym

Ufff Uffff Siv men veldig bra at du prøver å kjøre bil igjen. Men herregud så dumt med bot da. Gleder oss til å se dere igjen til helga;o))))))))

2010-10-09 @ 19:11:16
Miss Anthropia

Ja, det går bra å kjöre bare jeg kommer i gang igen:)

Derimot var det veldig surt med den feite bota....

2010-10-11 @ 20:32:02
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.