Hemmakväll i förrådet!

Ja så mysigt har jag det på en lördagskväll.. Direkt från jobbet och ned i förrådet för mera rensande...och släpande av tusen nya saker ned från lägenheten som skall ges bort...Phu...
Hade inte varit helt fel med en kall öl just nu *Newcastle*  *mmm...droool*
Då hade jag en mycket trevligare kväll i går.
Myste till det med Sushi och film hos älsklingen.
Christian håller fortfarande att indoktrinera mig med skräckfilmer.
Valet i går föll på Child`s play och Seed of Chucky.
Kvällen innan såg vi Critters...Hur sööööta var inte dom då?! ^^
En sådan docka skulle jag vilja ha, dock verkar det svårt att hittan nån som säljer sådana.



Sushi made by me!









Sööööta^^














Nu som jag sett alla Chucky filmerna ser jag fram emot den nya remaken på Child`s play som håller på å göras^^ Undrar när den släpps!?
Tydligen skulle den bli mörkare och inte så mycket skräck-komedi som dom andra senaste.
Sen till veckan har christian gullet dessutom bokat in oss på en ny film kväll. Då är det Phantasm som står på tur..Undrar om jag vår varaktiga men för livet nu..Jag och min livliga fantasi...




Comments
Morwen

Haha, seed of Chuchy är så rolig!

"Rude fucking doll, man"

2010-10-24 @ 16:09:18
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.