Holo-lack!

Blev tvungen att sjukskriva mig för ryggen i dag. Typiskt eller hur...Inte har vi lite att göra på jobbet heller. Men måste man så måste man.

Istället får jag pyssla med annat. Vad tycks om mitt nya holografiska nagellack? Visst är det coolt? Har önskat mig ett väldigt länge och här om dagen köpte jag det på Make up store i stan. Det är dyrt 130 kr..men har en bra snabbtorkande formula och är lättlackat. Tyvärr har jag väldigt skadade och delade toppar och skuggor i ojämnheterna syns väldigt väl i vissa vinklar.
Men vem bryr sig? Det är helt underbart..i vissa ljus så har jag hela regnbågen på naglarna^^
Bilderna gör inte lacket rättvisa.
Dessutom fick det bli en blå droppe på båda pekfingernaglarna.


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.