Höst

Älskar hösten. Finns inget bättre än krispig höstluft, vackra färger och doften i naturen.
Dagen blev spenderat mestadels utomhus i solen.
Först en sväng med familjen innan dom åkte hem till Norge igen och efteråt en promenad med Christian gullet♥ Varför kan inte dessa dagar vara flera!
Naturen här mellan vänern och vättern i förhollande till Romsdalen i Norge där jag är uppvuxen kan självklart inte jämnföras. Den är inte lika "sagan om ringen svulstig" men lite mer blyg och opretentiös så man lär sig uppskatta detaljer mer. Båda vackra på sina sätt!


Lite bilder från Ryds grottor där jag var med familjen






Trotsade min höjdrädsla och klättrade lite på klippformationerna...





Mmmm blåbär^^




Och här lite bilder från Christians och min mysiga promenad






Det är Christian som så proffsigt fotar mig.
Kolla in min söta "lilla My knut", hehe!







Vi avslutar med ursöt bild på min stora kärlek och jag^^





Comments
mamma

Liker:o)))

2010-10-19 @ 07:08:52


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.