Kaffekris igen!

Höll på å gå riktigt illa i morges. Hade glömt bort att mitt espressokaffe hade tagit slut! Så jag provade göra espresso på vanligt bryggkaffe, för nöden har ingen lag. Herrejävlar det blev stärkt. Haha, tur för mig att jag gillar stärkt just det...
Så nu bärs det av till jobbet och efter det har Christian gullet bjudit ut mig och en god kompis på en öl och middag! Så i kväll ska det mumsas god mat och sist men inte minst ska vi prova ställets banasplit som ryktas vara riktigt god^^
Så hör ni inte från mig i dag och i morgon..(jobb igen) så vet ni att jag inte hunnit med att sitta ned framför datorn.
Ps! hinner jag ska jag dessutom se om jag kan få köpt mig en kaffebryggare igen så inte det blir mera kaffekriser...


Föresten, nu som jag börjat sy igen...
Vad säges om att köpa världens finaste nåldyna till mig ;)

Finns på Toadbriar


Comments
Cilla

Åh vilken häftig :D

2010-10-06 @ 10:39:09
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Miss Anthropia

Visst är den ^^

2010-10-06 @ 20:56:05
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.