Busy bee

Usch vad dårligt det har varit med uppdateringar för er i det senaste. Är rätt mycket som händer nu. Lägenhetsförsäljningen har tagit ett steg framåt! Nice. Vill allt sig väl kanske man kan få flytta i november!!! Hade varit gott att få undan det innan jul.
Efter en jobbig dag på jobbet så har jag även hunnit att slänga massa skräp! Underbart att bostadsrättsföreningen jag bor i ställer ut containrar 2 gånger i året så vi kan få ränsa våra små kryp in. I höst kunde det inte bli mera lägligt^^ i kväll skal jag försöka varva ned lite och ta hand om mig själv. Typ färga lite efterväxst i håret så man kan se ut som folk igen och kladda på ett lager lack på mina stakkars misshandlade naglar....
Helgen kommer heller knappast bli nåt lugn heller. Nånting som händer hela tiden^^
Fast det är ju bara roliga saker så jag skal inte klaga!







Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.