Min klocka

Innan min klocka kom till hade jag en förfärlig Ikea klocka som kunde göra mig smått galen. Den var skit ful och lät högt när jag skulle sova!! Precis vad man kan vänta sig när man betalar 29 spenn....
Så förra året gjorde jag slag i saken och inhandlade en vinyl och ett urvärk. Den har hängt så fin i köket men jag har inte riktigt kunnat läsa av tiden....svarta visare på svart vinyl...:p
Ätligen i morges fick jag tummen ur och målade visarna vita! Så nu hänger den där, både grymt snygg och funktionell^^



Comments
Suntamer

Grym klocka! Den bildvinylen känner man minsann igen. :)

En spelande Bathory-klocka vore något, som varje natt klockan tolv drar igång ett infernaliskt avgrundsmangel...Hm?

2010-09-28 @ 09:11:37
URL: http://blodogkrek.blogspot.com/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.