Phu!

Jäklar! ibland är man bra duktig! Både spinning och städning av lägenhet är fixat. Sjukt skönt att det är gjort. För dom nästa 3 dagarna kommer jag inte orka med nåt annat än jobba. I morgon går jag 8-20, torsdag går jag 6-19.15 och fredag 8-15... AVSKYR! inventering. Och sen blir frågan om jag orkar att blogga dessa närmsta dagarna? Vi får se...kanske är tvungen att gråta ut lite hos er och klaga på att jag drömmer siffror.
Nu ska jag lyssna vidare på musik och surfa lite.



Update...Fick ett samtal från en jobbkompis nu. Pga. att bc har missuppfattat info så får vi jobba 8-22 istället i morgon :((  USCH USCH USCH OCH DUBBEL USCH!!!






Hmmm..dags att införskaffa ett bättre förvaringssystem för mina skivor....



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.