e.l.f.

Innan påsk så trillade jag in på elf`s sida och drabbades av lite köpgalskap. Två nagellack, puder, conceler, fyra utbytbara ögonskuggor med dosa, två lipgloss, två rouge, rougeborste och foundation borste. Och allt detta för en spottstyver. ca 300 pix gick allt på! Och vi vet väl alla att det kan en stackars borste kosta i vanliga fall.
Jag har läst mig till att deras produkter kan variera i kvalitet och googlade mig fram till recensioner om just dom produkterna jag kände mig intresserad utav. Nu kvarstår bara själva testande!
E.l.f. skickar från Storbritanien så ingen dum tull tillkommer. Dessutom har dom en väldigt bra sida. Norska, svenska, danska och några andra länders kunder kan även klicka in sig på sitt land och se vad varorna kostar i respektive valuta.
Det bästa av allt är att dom ej testar eller använder några djurtestade ingredienser. Dom samarbetar dessutom med peta och djurens rätt.
Eyes Lips Face alltså tjejer och killar för den saks skull!


Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.