Just nu

Just nu så ligger jag i soffan under en filt i myskläder och slappar.
Blir inte många knop i dag.
En hel dag på stan i går med Sötaste rödtoppen Ninni och sedan en kväll i metallens täcken på Lidköpings Deathfest så är jag rätt sliten. Åldern börjar ta ut sin rätt^^

Det var shoppinghelg i stan så lite smått och gott blev det..



Ninni och jag är sushi lovers så ett besök på stans sushiställe var ett självklart val.



Lite kul är att dom har rullbandsushi^^ Här susar godbitarna förbi på sina små fat.
Blir sjukt sugen på mer när jag ser bilderna..*droool*


Jag glömde så klart kamera hemma i går kväll...så jag har tyvärr inga fotos från spelningarna.
Dock hann Ninni knäppa nån bild på mig innan utgången!
Kul då jag nästan aldrig får chans att klä upp mig. Dödsmetall kvällen i ära fick det bli camo och patronbälte.


Comments
Suntamer

Låter som en bra helg! :)

2011-04-04 @ 13:08:10
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.