Konstig

Förlåt mig för alldeles för dålig uppdatering. Har inte varit mig själv riktigt dom senaste dagarna. Har varit trött både mentalt och fysiskt efter jobbet och inte känt mig inspirerat att göra nåt annat än att slappa. Att man varit tvungen att vara inne dessa sjukt vackra sommardagar har inte direkt hjälpt på heller. Och som grädden på moset har man ätit dåligt och gått upp en hel del i vikt dom senaste veckorna. Blä.
Det senaste kan man ju bara skylla på dålig karaktär. Tog tag i det i måndags och vänjer nu av mig med socker och annan skitmat.
Idag har jag äntligen fått vara ledig men det kändes inte riktigt tillräckligt. En vecka hade känts mer lagom. Jag har försökt att få så mycket ut av dagen som var möjligt av trötta mig. Så ett pass med spinning fick kickstarta dagen. Har handlat mat, lagat mat, fixat med min nya cykel! slängt en massa glas på sopstationen, tvättat och deklarerat. Hoppas för allt gott i världen att jag gjorde rätt nu då...
Sist men inte minst fick jag suttit lite i solen på balkongen.
Solen avnjöts med jordgubbar och hallon. Så sinnessjukt gott. Hade jag trädgård skulle  hallon och jordgubbsplantor få stor plats^^




Comments
Erdena Lugosi

Försår att du är trött så mkt som du verkar ha jobbat! Då förtjänar man faktiskt lite ledighet så man hinner ta igen sig! Kul med ny cykel! :D

2011-04-27 @ 15:45:37
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Usch ja.. blir ofta lite väl intensivt på våren...speciellt om inte det flyter på med allt som skulle vara självklart som scheman och dylikt..



Helt underbart med ny cykel som fungerar^^ Använder den så mycket jag kan nu!

2011-04-27 @ 23:25:38
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.