Long gone

Ja, nu har ni väl saknat mig lite? Hoppas jag i alla fall!
Hade två dagar ledigt från jobbet när mina föräldrar kom på besök från Norge. Som ni säkert förstår är då bloggande låg prioritet. Istället har vi umgåtts, käkat gott, slappat och påskfirat lite.
I dag var det dock tillbaks till jobbet som vanligt.
Lite naglar har jag hunnit att piffa till dessutom. Var ett bra tag sedan sist!
Det blev mitt enda Orly lack, Space cadet! Ett köp från ebay. Manikyren toppades med lite konad nail art. Stämpelplatta M.57.
Sjukt snyggt i sol då det byter i olika metalliska färger.



På dessa bilderna har jag haft lacket en hel dag så det har blitt lite slitet ytterst i kanterna.


Läckert lila-metallick


Här bryter det mer i guldigt/orange och grönt





vi var en liten sväng inom Ö.B. och handlade lite städgrejer och shampoo då ett nailart lack gled ned i min korg!?
Det var ett vitt med låång smal pensel. Och det passade perfekt att göra en fresh fransk pediykyr med. Nu som det plötsligt blev sommar så var det ju läge att göra fötterna "sandal-klara"^^ I tillägg till det vita nailart lacket så lackade jag ett lager med HM`s vita lack "Why not"




Comments
mamma

Takk for noen fine dager i Skøvde:-)Klem Klem fra oss;o))

2011-04-24 @ 10:06:28
Morwen

Sv: Tycker jag absolut :)



Du verkar ha haft det mysigt med dina päron med! :) :*

2011-04-25 @ 11:02:40
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Suntamer

Snygga naglar! Och klart fötterna skall pysslas om, här målar sköter jag tydligen om Vs också då hon glömmer att hon har fötter ibland... ;)

2011-04-25 @ 17:32:15
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.