Coffin Candy

Jag är sjukt nöjd över att jag äntligen kan kalla mig "coffin Candy" vacker^^
Skämt åtsido, kolla in denna underbara serie av produkter! Inte bara är dom dödligt snygga, Coffin Candy som jag har doftar helt underbart! Christian tyckte i alla fall jag luktade gott i går då jag sprayat lite bodyspray aka "Stench Reducer" på min arm! Jag har kvar att prova body lotionen och duchgelen på riktigt men bodylotionen verkade bra på testområdet på min arm^^
Ceratet är mjukt och skönt och känns som om det vårdar huden.


Jag har hittat produkterna på Etsy och ett paket som jag köpte går loss på ca 280 sek med frakt.
Det passade så himla bra att klicka hem då mina gamla tråkiga produkter var på väg att ta slut. Nu får jag hindra mig själv i att beställa nytt innan jag behöver mer! Dom kommer ju i andra spännande dofter också!
Min Coffin Candy doftar sött, lite godis liknande med vanilj. Beskrivningen låter såhär: "sweet rich, cotton candy with an adult twist (think Aqualina Pink Sugar). Mmmmmm..." Får lust att slicka på min egna arm här o.O
Vet inte helt hur jag skall välja nästa gång men..
Bloodbath`s giftset som jag köpte kommer i dofterna
  • Petrefying Pomegranate
  • Death By Chocolate
  • Coffin Candy
Det finns dessutom en del andra dofter som värkar spännande men som inte finns i paketlösning som jag köpte. I ärlighetens namn så skulle jag kunna köpa grejerna enbart för snygg design men jag gillade verkligen både doft och funktion.

Nyfiken? Klicka på bilden under för att komma till Bloodbath`s shop.



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.