Kreativitet

Det senaste har jag legat alldeles för mycket på soffan och inte gjort så mycket mer vettigt än att surfa på kvällarna. Det är väl inte så konstigt med så mycket jobbande. Men man mår inte riktigt bra om man inte skapar lite och kör i gång dom små grå hjärncellerna med kreativitet. Jag hade inte tänkt över hur länge sedan jag gjorde nåt innan min Christian påpekade det hela. Så i dag har jag sytt lite. Först en enkel svart duk som Christian ville ha på en hylla och en ny make up väska till mig själv.

Make up väskan sydde jag ur tyget på en topp. Den var inhandlat på rea och lat som jag var orkade jag inte prova toppen som visade sig vara alldeles för liten.
Sen så piffade jag dessutom till den med en avtagbar rosett jag sydde av lite satinband.
Jag blev jättenöjd med lilla väskan. Den blir perfekt för att ta med på reser och ryms allt det mest nödvendiga av mitt smink.


make a gif





Toppen som fick nytt liv som make up väska


Vad tycker ni? Blev den snygg eller blev den snygg? ^^




Comments
das Nekrofil

Underbar väska! Vad duktig du är!! :)

2011-08-22 @ 07:15:21
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Das Nekrofil: Tack :D

2011-08-22 @ 09:22:30
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Maria Fiinzk

Sv; Ah okej :D Men använder du bara vanlig rökt lax eller rå lax? :O



Väskan blev suuuper söööt <333

2011-08-22 @ 16:33:13
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Suntamer

Supersnyggt! Du är duktig när du släpper fram det kreativa!

Hoppas du snart köper lite pennor och skissblock! :)

2011-08-22 @ 22:07:55


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.