UGG världens fulaste skor eller?

Jag har i alla fall tyckt det. Helt till förra vintern då jag letade snygga och praktiska vinter kängor. Dom som kom närmast mina önskemål var dessa skit snygga biker inspirerade boots i skinn, fodrat med lammull hela vägen ned. Det blev det inga Uggs förra vintern. Och jag vet ej heller om det blir nåt par denna vintern heller då priset är mer än vad jag lägger på sko ja...på flera år!!! Men dessa senaste vintrarna har det ju inte gått att tassa runt i Converce med extra strumpor i direkt. Så jag funderar på att lägga undan några slantar och önska mig stålar när jag fyller år i november. Jag verkligen avskyr att frysa och dessa skor skulle garanterat hjälpa en -20 dag.
Fluffy varmt foder och grymmaste stilen Sukk..vill ha...
Suprise suprise, svarta är favoriterna^^






Även grymt snygga i brunt




Jobbigt när jag redan börjar blogga om vinter skor eller hur...


Comments
Ninni

Neeeeej! Det är ju sådana skor som förstör fötterna på folk! Om man får tro på tidningar. Jag googlade nu på förenklade "uggs farliga" (hehe - stenåldersmännisko-googling är det bästa ;) och det står kvar, och lite till, de verkar t ex vara som gjorda för att halka ihjäl sig i.

2011-08-14 @ 00:01:16
Miss Anthropia

hehe, tror det handlar om den gamla uberfula modellen. Den som folk gick med i högsommar varme och fick svamp och annat otrevligt :P Allt med måtta. Dessutom tror jag högklackat och hårda sulor i boots är värre!

Dessa skulle visst dessutom ha anti-halk sula^^

Det kan ändå inte bli mer halkigt än mina 20-håls kängor >.<

2011-08-14 @ 08:40:38
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Terminalglasögon

Det här med att skorna skulle vara farliga har ni fått om bakfoten. Det var en tidigare modell av samma sko vars fodring inte var 100-procent godkänd. Om jag inte minns fel så innehöll det en farlig kemikalie. Denna kemikalie ihop med värme blev SVAMP. Nu förstår jag inte i och för sig hur folk kunde gå runt med denna vintersko mitt i sommaren.. men men, lustigt folk finns överallt och man borde väl inte överraskas. Denna skon du visar upp här är det inga fel på så vitt jag vet och det är förbannat bekväm sko också, så jag tycker definitivt du ska köpa denna om du vill hålla din fötter varma under den kalla vinterns gång.

2011-08-14 @ 15:49:52
URL: http://www.terminalglasogon.com/
Miss Anthropia

terminalglasögon: Ja, hade för mig det handlade om svamp :P Då vet vi hur det låg till!

Den ser hur skön ut som helst så jag satsar nog på att skaffa ett par denna vintern.

2011-08-14 @ 19:27:12
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.