Utflykt

Bättre sent än aldrig! Har inte haft så mycket ledig tid så jag hunnit med dator och bloggande. Det tar ändå sin lilla tid. Jag berättade ju att vi hade varit i Göteborg igen på en liten dags tripp. Christian och jag fick hänga på ett par kompisar som bestämt att ta dagen där.

Här är vi, lantisar i storstan ;)
Från höger: Jag, Mackan och Larsson. Christian gullet agerade fotograf!


Vi valde inte den bästa dagen att åka till stan. Det var säkerligen en av dom varmaste och finaste sommardagarna på året. Phu! Det resulterade i att vi knappt orkade gå i butiker. Det kändes mycket mycket mer lockande att sitta i skuggan på uteserveringarna.



Det första vi gjorde var att äta lunch. Valet föll på Gyllene Prag då Mannfreds som vi hade planlagt äta schnitzel på var stängd. Det gjorde inte så mycket. Schnitzeln på Gyllene Prag smakade jättegott också. Speciellt med en Staropramen Granat.




Lite shopping blev det i alla fall...
Jag kom hem med lite filmer igen. Längtar efter att se denna, verkar jätterolig. Nån som sett den?



Mysfilm som sågs här om kvällen.


Ännu en svart vit film. Cthulhu♥


Och sist men inte minst en Johnny Depp film


Sen kunde jag inte motstå denna fina godisburk. Den skall få agera pillerburk, perfekt att kunna ha i väskan.


En mycket trevlig dag trots värmen. Vissa hade lite x-tra trevligt till och med... Undrar om jag kan lita på min Christian egentligen ;)




Comments
das Nekrofil

Det är alltid så mysigt att vara i Gbg! Tack för att vi fick kolla på Fido med er, haha. :D Åh jag var såå nära att köpa en sån där pillerburk när vi var i Gbg med er förra gången! :)

2011-08-08 @ 08:12:47
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Suntamer

Mysigt!

Och vad gulliga karlarna är tillsammans! :D

2011-08-08 @ 11:39:48
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Das Nekrofil: söt burk ja, gillar ju allt som har med super Mario ^^

Var roligt ni kunde komma och hålla oss med sällskap :-) och roligt ni fick se roliga Fido med hehe!



Suntaner: eller hur ^^

2011-08-08 @ 15:51:26
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.