Julklapp

God kväll och god jul på er alla. Det blev lite plötsligt tyst på min blogg men jag tappade verkligen suget på att blogga mitt i allt julmys. Christian och jag är i Norge med min familj och firar. Även om det funnits plenty av datortid har jag inte orkat bry mig^^ Det slappas mest i myskläder och vi har ätit ofattligt massa onyttig julmat. Hoppas ni har det lika göttigt som oss.
Juklappsöppnandet är nu officiellt över och jag kan visa er lite vad jag pysslat med på decemberkvällarna! Mamma hade uttryckt en önskan för ett bra tag sen att hon ville ha ett förkläde sytt av mig. Och denna julen kom jag faktisk till skott. Det blev lite annorlunda med 50-tals känsla. Ville att mamma skulle få ett unikt som ingen annan har och lilaprickigt/grönrutigt har jag inte sett nån gång innan^^ Jag posade lite snabbt framför kamrat innan jag slog in det i paket. Det blev så många bilder så jag spammar er lite och tänker inte skämmas för det..
Ljuset var inte det bästa och jag är för lat att lära mig använda iso inställningar så dessa får duga. Men visst blev förklädet bra? Jag tycker om det jättemycket och får nog snart försöka sy ett åt mig själv. 


Comments
Erdena Lugosi

Åh vilket fint! Vad duktig du är!! Det var flera i min familj som kommenterade det underbara halsbandet jag fick av dig och tyckte det var jättefint! :D

2011-12-28 @ 13:36:21
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Edena: Tack så jättemycket. Jag slet ett bra tag med det för att få det som jag ville!

Sjukt kul att du och din familj gillade halsbandet^^ Så roligt att ge nåt som uppskattas:D

2011-12-28 @ 16:34:10
URL: http://missanthropia.blogg.se/
mamma

Jeg har verdens tøffeste forkle og verdens beste datter. Tusen takk Siven og jeg fikk også et kjempefint smykke:-)))))) heldig jeg

2011-12-28 @ 18:58:12
Cias Naglar

Åh så snyggt!! :D önskar att jag kunde sy :)

2012-01-04 @ 16:25:52
URL: http://ciasnaglar.se


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.