Motörhead

Som jag har berättat såg vi Motörhead på Lisebergshallen den 9. December. Vi fick sova hos en kompis som bor i Götet och som dessutom bor ett stenkast ifrån konserthallen. Riktigt snällt! Tack som F*n Strömberg:)
Här har vi Christian och Sara på förfesten...skulle tro det var efterfesten men ;)
Måste bara visa upp min älskade Christian igen. Han är ju bara så sjukt söt hihi.
Jag hade glömt kameran hemma i stressen innan vi skulle åka med tåget så det blev bara crappy bilder från iphonen. Sjukt tråkigt.
Motörhead gav oss en riktig grym show. Sjukt rutinerade gubbar som vet vad dom gör. Mikkey Dee slog brutalt hårt på trummorna och det kändes som han gav allt. Precis som jag tyckte förra gången jag såg dom i Karlstad. Vi var jättenöjda efteråt och firade med ett stort vrål i hallen.
Nästan tomt
Vi gick ut i regnet och vinden efteråt och letade upp en Burger King för nattmat.
Vi var taggade på att fortsätta kvällen med en pubrunda.
Men efter maten kom vi till förnuft och traskade hem istället. Dock med ett par pauser då Christian var onormalt sugen på brownies^^ Tror han klämde i sig två pluss en glass på Burger King. Hade det Mc Donalds vi gick förbi sist varit öppet hade det blivit en glass till!!!
Det blev sådär med kvalitetsömn under natten då jag sov på liggunderlag. Jag är för gammal för sådant och överlever knappt en natt haha. Men som plåster på såret gick vi och käkade en helt fantastisk brunch innan vi tog oss mot resecentrum.
Happy Campers på väg mot mat.
Vilken kväll! Vi hade hur kul som helst. Kan nog synas på bilderna^^


Comments
Sandra

Jo, jag vet att man får minipiller istället, men jag har haft samma p-piller sort i 7 år, de har funkat jättebra. Hur dumt det än låter så vill jag inte bli av mensen.. Känns jätteonaturligt att inte ha den.

2011-12-20 @ 22:11:00
URL: http://rockgrodan.com
Suntamer

Oh hehe, go helg var det verkligen! Och så gulliga alla ser ut haha. ;D

2011-12-21 @ 20:20:23
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

Suntamer: Supergulliga^^ hehehehe :D

2011-12-21 @ 23:30:18
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Erdena Lugosi

Det var sjukt trevligt. :D Och så hysteriskt roligt att Christian blev så besatt av brownies! Men så var dom ju väääldigt goda också, tycker jag som snyltade lite haha! :)

2011-12-28 @ 13:33:41
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Erdena:Hahaha, ja dom där brownisarna^^ As goda! Hihi, men jag orkade inte mer än en! Christian hade verkligen ingen botten den natten...

2011-12-28 @ 16:36:53
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.