Spiders`n stuff

Yay! I morgon har jag en ledig dag från jobbet! Och Christian och jag har bestämt att ta en date^^ Skönt att bryta vardagen med lite skoj. Blir lunch och en god kaffe på stan. Hade funderat på bio men det orkar vi inte med, vi fick nämligen se att den enda filmen vi var sugen på gick i en av dom minsta salarna.
Skall visa upp lite saker jag har fått i det senaste. Och då faktiskt inte julklappar utan presenter från päronen som varit i Liverpool på lite minisemester.
Himla snällt att dom tänkte på en och köpte med saker dom tyckte var "mig" ^^ Som om man fortfarande var barn och inte "vuxen" hihi, me like!
Fick som ett halloween kit med lite kitschiga spindlar hehe!
Kolla in diademet med hattflor och den stora svarta änkan!! Tuff eller hur?
Örhängen
Och denna söt-spindeln!
Jag kallar honom Herman...kändes så passande av nån anledning
Jag fick sådana där armvärmare eller vad det heter!?
Kanske kan passa nu till nyår.
Och sjukt tuffa fusk-naglar!
Det ena paret ser ut som en manikyr jag gjorde för ett tag sen.
Sist men inte minst fick jag JÄTTE! läckra strumpbyxor! Ett par har jag redan använt. Dom hade mönster som en korsettsnörning hela vägen ned bak på benen.
Blir nästan lite snål och vill inte förbruka strumpbyxorna men ett par kanske får sätta sitt liv till på nyår.
Fina presenter eller hur?


Comments
mamma

Personen er mamma og pappa:-)))

2011-12-29 @ 18:49:29
Miss Anthropia

Mamma: "Päronen" betyr foreldrer ;)

2011-12-29 @ 23:05:25
URL: http://missanthropia.blogg.se/
mamma

Hehe ikke god i svensk nei:-)))

2011-12-30 @ 09:37:29
Maria Söderblom

Snygga lösnaglar!

2012-01-05 @ 22:21:19
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.