Flahsback


I dag när jag stod framför skivhyllan och kände in vad som skulle få prägla dagen, landade blicken på Cof.
Ja, tänkte jag för mig själv, varför inte?
Alla har vi väl lyssnat på Cradel of filth nån gång eller? Fast alla kanske inte erkänna saken^^

Fy vad skönt jag ska ha i dag! Inga måsten eller stora planer. Lite ensamt är det dock då Christian både jobbar borta med musik grejer och efter det jobbar kväll...
Nu handla lite mat i snöstorm innan jag barrikerar mig inne resten av dagen!





Comments
Erdena Lugosi

nähäpp dom har jag minsann aldrig lyssnat på!! ljuger hehe. :P fick faktiskt lite pengar för några gamla cof-plattor mfl som jag lämnade in på memphis för ett tag sen. :)

2011-02-11 @ 15:31:40
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.