Nyss hemkommen

Nyss hemkommen från svärisarna. Blev bjudna på middag och en massa vin..
Mycket gott efter en lååång dag på jobbet.
Gårdagen var jag ledig och som torsdag blev det en mycket angenäm dag ^^
Jag är ju sambo med världens bästa, och han backar ju inte för en tripp till Ikea. Vi behövde ju mer förvaring till våra dvd`s & skivor.
Och det var då tur vi åkte dit nu. Benno, vår svarta hylla är tydligen utgående, så vi fick säkrat oss två till. Hur vi gör i framtiden när platsen sinar förblir oklart...


Då vi först hade tagit oss hela vägen till Jönköping passade vi på å besöka en liten skiv affär med namnet Zaragon på tändsticksområdet.
Här har ni Christian i rasande fart på väg in för att leta fynd!



Stackarn hittade inget. Men jag fick som tur bränt lite pengar...vore ju dumt att spara!
Här har ni mig i min nya tröja som jag hittade. Edvard Scissorhands t-shirt som hade rätt färger och passform.
Innan har jag bara hittat den med rosa färg på. Det hade icke funkat som ni förstår ;)

Fy... vad nice^^

Kvällen bringade sen gott att dricka och massa trevligt folk. Kul att man skulle jobba dagen efter..
Jag har förstått det som att nån gillar en ale som heter Newcastle...

Så här mysigt såg det ut sen...tjejerna fastnade visst inte på bild!

Dessutom blev det under kvällen bestämt att det skall startas en ny blogg... Bajsie! Jag väntar i spänning. Nu säger jag god natt alla....ZzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz Neeeed sleeep baad


Comments
Suntamer

Mysigt!

Jag drömde om just den DVD-hyllan inatt, att jag handlade den på Ikea, skumt som fan!

Hehe, ägaren på den skivbutiken är schysst, gett mig gratis backar. :)

Ser ut som ni hade en trevlig dag/kväll!

2011-02-27 @ 18:27:39
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Miss Anthropia

hehe, skumt!

Ja, han är nästan övertrevlig ^^ Förra gången vi var där ville han ha med oss på fest!!

2011-02-27 @ 18:35:03
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.