Nailfail..

Vad jag har slitit med mina förbannade naglar i dag! Tänkte jag skulle ha en ny supersnygg manikyr att visa er...Så blev det inte.
Sitter just nu med helt omålade naglar. Först målade jag en bas i går. Bas & överlack + 3 lager vit Jätte-svårlackad färg! Men dumma jag förstörde den med tomatsås. Inte för snyggt med orange missfärgning på vitt..
Så då blev det bara att lacka en ny jobbig bas...
Valde ut ett läckert spetsmönster jag tänkte kombinera med spindelmönster! Men det var hur svårt som helst att plocka upp med stämpeln. Och för att toppa av det hela förstörde jag min metall skrapa. På nåt sätt har jag varit för hårdhänt och böjd metallen på plasten. Dessutom har jag nog inte byggd upp tillräckligt med stämpel skills så mönstret blev snett. Sist men inte minst lyckades jag pressa för hårt på ena nageln så lacket skrynklade sig som ytan på ett russin.
Bildbevis...




Och en bild på den skyldiga tomatsåsen!! Det är en österrikisk specialite,fyllda paprikor! Sjukt gott och kunde inte passa bättre än på en snöstormsdag som denna. Receptet har jag fått från Christians mor som är från Österriket.


Comments
Erdena Lugosi

förstörde med tomatsås? haha, skön du är. :D jag tyckte dom såg fina ut, riktigt fint mönster!

2011-02-13 @ 16:21:27
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Miss Anthropia

Ja..hehe! Dumma tomatsås..naglarna vart helt orange...

Får bli ett nytt försök när jag orkar för ideèn var ju bra!

2011-02-13 @ 17:40:07
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.