Sweet Addiction

Mitt allra första konad nail art försök! Långt ifrån perfekt, men akk så underbart resultat. Riktigt grymma naglar blev det om jag får säga så själv. Jag får se om inte det blir ett nytt försök i morgon med andra färger och annat motiv.
Använde mig av underlack, Make up stores holografiska lack Madeleine, svart konad special lack, Konad platta m57 och överlack.




Sen kan jag berätta att filmkvällen i går var mycket trevlig. Dock hade den inte så mycket blod som jag förväntade mig ;) hehe. Jag såg paranormal activity 2 för andra gång och en annan  film som hette Jonah Hex. Den är byggd på en tecknat serie med samma namn(om jag fattat rätt). Den hade väl alla förutsättningarna att bli en bra film...dock tycker jag den bara blev överdriven och för action betonad. Jag är inget för action filmer alls faktiskt. Och ja..Megan fox fyllde ingen annan funktion än att vara snygg i sin överdrivet hårt snörade korsett och stora byst!



Comments
Morwen

Häftiga naglar!



Action är ju asbra! :P

Meeeen det kunde varit mer döda människor med. Lite mer mystery i den. I och med att det var det som var speciellt med honom.

Och hon kunde ju fyllt en större funktion, JA. :D

2011-02-06 @ 22:00:27
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.