Zzzzz

Förlåt alla vänner, för dårlig updatering. Jag har varit så sjukt trött i det sistone och har ingen aning varför... Har knappt kunnat ha i linserna för allt grus! Ja ja..får väl försöka ta mig i kragen å blogga lite i alla fall.
I går kväll gick radio showen som hyllade Christians musik av stapeln. Missade du den så kan du höra den här.
Annars händer det inte mycket här kan jag meddela. Går bara å längtar till Norge semestern..

Mina hemklickade klänningar åker dessutom tillbaka då dom inte passar. Den svarta kanske byts i storlek om jag orkar...

299:- Bubbleroom



Lite sur är jag över den andra dock. Sjukt snygg i camotyg..dock inte nåt för den med bobs.. mina fick inte plats! Arrrg >.<

349:- Bubbleroom




Sen så bjuder jag på en gammal norsk reklam för en matvarukedja som alltid får mig att fnissa



Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.