hmm

Lider lite av bloggtorka och tråkigt vardagsliv just nu. Inget särskilt kul händer. Både jag och gullet jobbar mycket och på allt så bor jag i flyttlådor och tidningspapper! när jag har lediga dagar :P
Längtar sjukt mycket till februari då allt är över och man kan göra annat skoj^^
Skulle värkligen vilja resa nånstans. Får se om man får råd nu till våren.

I morgon får jag kanske såld kökssoffan som legat uppe på blocket ett tag nu. Blir säkert 5 gången nån har velat komma å titta på den. Men alla får ju förhinder eller ångrar sig. Blocket..både bra och jobbigt. Hoppas människan dyker upp nu och ger mig pengar för skiten så jag blir av med den!

Lite roligt som ni kanske skulle vara intresserade av är Torchbearers grymt snygga nya MySpace sida!
Där får ni en smakbit på bilderna jag tog i höst. Sidan har Linnea Nilsson gjort och all artwork är det Pär Olofsson som står för.
Jag som dessutom har förmånen att få lyssna på musiken innan den släpps kan bara säga att ni kan vänta er en sjukt bra skiva. Den är min favorit av alla Christians skivsläpp. Ja, ni får helt enkelt lyssna själva. Den kommer släppas nån gång i mars-april.
Nya sidan fins ---> här <---

Lite toner från gamla Torchbearer får det bli här då!





Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.