So many shoes, so little time....

Och pengar .. och tillfällen...
Lite nya dreggelobjekt för min del *suck* Är sjukt sugen på att klicka hem en massa nya skor, kläder, skivor och annat krafs..


Här lite godbitar från melba




några till från brandos

Mycket praktiska och bekväma i blötsnö och is som vi har nu ;)

Jisses..lika bra att jag har vanlig lön och inte tjänar en krona på bloggen. Annars hade jag nog bestämt varit tvungen att flytta till hus enbart för et eget sko-rum.
Tycker det Christina har på denna bilden ser lagom ut. Dock skulle inte mitt sko-rum varit i rosa färg..fast det behövs väl knappast nämnas.



Här är ett par byxor jag har klicket hem och väntar väldigt otåligt på!!!
Och byxor som är det svåraste att bedöma storlek på..hur ska detta gå?!
Jag kommer säkert stå där jättebesviken med byxorna så långt upp jag kan få dom...till knäna o.O

Dom är betällda från Bubbleroom och kostade ynka 349:-
kommer en uppdatering om hur dom passar sen.




Comments


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.