Sommar Kärlek

Gårdagen var helt underbar. Måtte det bli fler dagar som detta. Jag gick upp, fick mig min dagliga dos kaffe och fiber. Promenerade till Ica där jag hämtade ut paket och inhandlade solkräm och frukt. Packade bikinin och drog i väg till svärisarnas trädgård och lilla pool.  Där låg jag klistrad i solsängen och läste "I am Ozzy" med lite avbrott i poolen då det blev för varmt^^
Jag är förresten helt överlycklig över att jag äntligen har fått lugnet att läsa igen. Känns som år sedan sist kunde sätta mig med en bok. Har än så länge läst halva boken och måste bara säga att den är oerhört lättläst och väldigt underhållande. Har fnissat högt ett par gånger redan.





Christian i poolen...Tror han tyckte det var lite läskigt! Inte varje dag man hänger i poolen och då kan det ju kännas lite ovant.



Lite senare fick vi besök av Plec och Christians pappa kom hem från jobbet. Det blev ett par öl i solen och sen så blev det grillat. Mums. Var nåt av det godaste på lenge. Efteråt så fick vi riktigt jobbiga Ben & Jerry cravings... Det blev så illa att vi tog taxi till Statoil, köpte TVÅ glassar var och tog taxin hem igen...Billigt ;)  Men åh! Vad gott.




Comments
Suntamer

Det låter supermysigt! :) Och boken är underhållande verkligen, gött med lite info om Black Sabbath också. :)

2011-07-04 @ 12:34:56
URL: http://blodogkrek.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.