Lustigt

Tack vare Facebook kan man få många läsare. Så i går promotade jag bloggen lite där. Men det som verkligen märks tydligt är att inga kommenterar. Jag kan ha hundra läsare men noll i feedback! Hmm! är det läskigt att kommentera? Eller var det inget intressant att läsa om? Ja man undrar lite^^ Ja skit samma, jag gillar ju blogga så jag fortsätter i samma bana.
Men!!!, har ni önskemål på nåt som ni vill se mer av på bloggen så kommentera eller maila mig gärna. Mailadressen finns till höger längst upp på bloggen.

Vädret är riktigt fint i dag med så jag hänger i vanlig ordning på balkongen och gläds av att jag lyckades döda alla äckliga gröna löss.  Jag har dessutom börjat få fina små körsbärstomater. Lyckan är att odla^^



Comments
Ninni

Bästa bloggen ju! Men det är jobbigt att behöva skriva in sin mail för att kommentera :P samt att det skulle kännas som man var en stalker som skriver mycket?? :))))) Mera kammo och döskallar och blommor och snygg nagelkonst (dvs bara fortsätta i samma and hehe)

Kram kram!

2011-07-12 @ 18:33:00
Miss Anthropia

Ninni: Kommentera på!!! Bara roligt. Det känns inte alls som att nån stalkar..

Annat hade varit om det stod folk utanför lägenheten och väntade ;)

Jag skall nog bättra mig på dessa områden :D

Bara bra att veta vad som uppskattas mest!

Tror man kan kommentera utan att lämna epost faktiskt. Prova nästa gång. Kram

2011-07-12 @ 23:03:05
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Moa

Gillar nagelinlägg, kläder och musik =)

2011-07-13 @ 01:40:10
URL: http://stylebywidell.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.