Freitag

Fredag så färgade jag min förbannade utväxt i håret. Hade utsatt det alldeles för länge denna gången, faktiskt hela semestern plus två veckor...
Det är verkligen en sådan plåga att jag efteråt kände för att fira att skiten var gjord..
Lucky me, så fick jag komma över till sötnosen Morwen och hänga med henne och hennes kusin ett tag.
Och tror du inte dom hade planer på att baka cupcakes dessutom. Nom nom.
Det blev choklad-cupckakes med chokladkross och creemcheese-frosting med vit choklad i. Visst låter det som en dröm^^

Sjukt goda skapelser


Sen fick jag den briljanta idén om att ta några kalla på stan.
Ibland glimmar det till vet ni ;)
Vi drack tre öl var på tre olika ställen. Jag fick också äran av att hälsa på Morwens granne hihi!
Tre öl visade sig vara precis vad jag behövde för att bli rusig. Får väl se det som positivt, blir ju väldigt billigt att ha det så;)
Därefter så fick vi gå åt vart vårt håll, vi skulle upp å jobba dagen efter båda två. 
Detta gör vi fler gånger eller hur Morwen??


1, 5 öl och jag känner av dom...





Comments
Suntamer

Härligt!

Och bra idé att fira hårfärgningen, det kanske vi också borde börja med... :)

Själv har jag inte tagit en dropp sen vi var ute sist! Haha, tur det. Men det slinker nog ner någon Newcastle i veckan om det fortsätter att vara varmt... ^^

2011-07-31 @ 14:01:41
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
das Nekrofil

Låter som en härlig dag! :D Uh utväxt är verkligen en plåga!

2011-07-31 @ 14:44:06
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com
Morwen

MÅSTE göras om snart!!! :D

<3

2011-07-31 @ 23:02:23
URL: http://screamwithme.blogg.se/
Miss Anthropia

Suntamer: Första gången jag "firade" hårfärgningen. Kan vara ett bra sett att få sig själv att sluts utsätta skiten för länge^^

Ja, man blir bra ölsugen när solen skiner, passa på att öla innan helgen dessutom. Då har jag ledigt så regnet kommer ösa ned ;-)



Das Nekrofil: var en supermysig dag! Tror efterfärgning av hår är nåt av det tråkigaste jag vet...



Morwen: yeeeey<3

2011-08-01 @ 13:31:00
URL: http://missanthropia.blogg.se/


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.