Barely alive!

Saknat mig? Blev ett väl långt uppehåll. Jag som var så duktig med bloggandet förra veckan.. Midsommar var riktigt riktigt trevligt. Tack Sara, veronica och Christian :) Det blev massor av allt. Tyvärr för mig lite väl mycket att dricka. Jag tål ingenting längre och med tanke på mängden och att jag blandade öl, sprit och vin är det kanske inte konstigt att jag mådde dåligt redan på natten. Hmm, inte kan jag kalla det fjortisfylla heller, när man var "ung" mådde man ju aldrig så dåligt dagen efter så att man inte fungerade! För att göra en lååång dag kort. Jag fick inte behålla varken vatten, mat eller smärtstillande förrän på kvällen. Helt återställd var jag nog inte förrän på måndagen.

Vi fick Motörheadvinet i gåva med Sara och Veronica. Ni ser ju hur galet glad jag är^^




Gott var det och^^ Hmm...



Sen hade vi massor med sjukt god mat. Christian och jag åt alldeles för mycket och blev helt utslagna ett tag. Men efter ett tag var vi igång igen. Då var det hemmagjord rabarberpaj som Sara och Veronica gjort med massa vaniljsås. Mums!



Lite mer gott ;) Jäger och choklad..



Dagen därpå.....Spana in hinken bredvid sängen!


Dagarna efter har varit ganska händelselösa. Det har varit sjukt fint väder och jag har såklart jobbat. I morgon har jag dock ledigt och jag har bestämt att hela dagen skall ägnas åt att dyrka solen och plaska runt i svärisarnas lilla pool för att döva ångesten över att ha varit inomhus sommarens säkerligen finaste dagar.



Comments
Suntamer

Tack själv!

Härliga bilder!

Men stackars dig dagen efter...

Kram på dä!

2011-06-30 @ 17:28:37
URL: http://blodogkrek.blogspot.com
Erdena Lugosi

Sjukt trevligt var det! :D Så synd om dej att du blev dålig sen, fy på Lemmy! Du ser riiiktigt glad ut på vin-bilderna hehe! :)

2011-06-30 @ 18:17:52
URL: http://nightofthelivinggore.blogspot.com


Comment the post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (Not published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

.

.